چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

به پیش روی من تا چشم یاری می کند دریاست 

چراغ ساحل آسودگی ها در افق پیداست 

 

در این ساحل که من افتاده ام خاموش 

غمم دریا ،  دلم تنهاست 

 

وجودم بسته در زنجیر خونین تعلق هاست ۱ 

خروش موج با من می کند نجوا 

 

که هر کس دل به دریا زد رهایی یافت 

که هر کس دل به دریا زد رهایی یافت  

 

مرا آن دل که بر دریا زنم نیست 

ز پا این بند خونین بر کنم نیست 

 

امید آنکه جان خسته ام را 

به آن نادیده ساحل افکنم نیست.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
طینی سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:09 http://2-kolbeh.blogsky.com

سلام سحر جوووووووووونی
خوبی؟
شاعر این شعر کیه؟؟

سلام عزیزم
ممنونم که به من سر زدی
شاعر خانم فروغ فرخزاد هستش

پارسا سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 22:36 http://www.mosaferam.blogsky.com/

سلام خسته نباشین خیلی زیبا وبااحساس امیدوارم همیشه موفق باشین خوشحال میشم به من سر بزنی

سلام
ممنونم که به وبلاگم اومدین
چشم حتما

معین پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 00:05 http://rayanetasvirmatin.blogsky.com/

سلام خوبی سحرجون تبریک میگم خیلی زیبا بود

سلام معین جان
مرسی از حضور گرمتون

طینی شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:07 http://2-kolbeh.blogsky.com

...........ღ☆☆ღ
.........ღ☆☆ღ
............ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...............ღ☆ღ☆☆☆ღღ☆☆ღ
....................................ღ☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
..................................................
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆ღ
.................................................
..................๑๑๑...๑๑๑
..................๑๑๑...๑๑๑
......................๑๑๑
......................๑๑๑
............................
...............ღ☆☆ღ
.............ღ☆.......☆ღ
................ღ☆☆ღღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.........................ღ☆☆ღ
......................ღ☆
خوش حال میشم بیای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد