چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

امروز تولدمه

امروز تولدمه 

 یک ساله دیگه هم با تمام اتفاقات تلخ و شیرین سپری شد، اتفاقاتی که بعدها خاطراتمون رو شکل میدن و نمیزارن رشته ی پیوندمون با گذشته پاره بشه ، خوب و بدش فرقی نمی کنه چه بسا ممکنه یه روزی آرزو کنیم کاش به اون روز بر می گشتیم. شخصا نمی دونم توی این مدتی که از خدا عمر گرفتم بنده ی خوبی براش بودم یا نه؟ فقط اینو می دونم که تمام تلاشمو کردم. دیگه قضاوت با کسانی که در اطرافم بودن و خدای خودم.شاید کار بزرگی تو این دنیا انجام ندادم ولی از اونجایی که معتقدم رسالت انسان ها و کلا هدف از خلقت در این دنیا عشق ورزیدن به همدیگه اس دیگران را بی توقع دوست دارم و شایدم روز تولد یادآور اینه که فراموش نکنیم برای چی به دنیا اومدیم.( خدایا امیدوارم ناامیدت نکرده باشم.) 

  

 

 

 

                                         

  

 

                                       

نظرات 9 + ارسال نظر
عبداله دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:25 http://6roz.com

تولدت مبارک
انشاالله صد سال زنده باشی
================
۱۲ ازمون ازمایشی جامع
ویژه داوطلبان کنکور ۹۰
همزمان در سراسر کشور برگزار می شود
لطفا به عزیزان کنکوری خود بگویید
با تشکر

حسین... دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:27 http://www.funeral.blogsky.com

سلام
همین که میدونی واسه چی به دنیا اومدی و تلاشت رو میکنی که به نحو هوبی انجامش بدی خیلی ارزشمنده!
تولدتم مبارک !

الهه دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:30

چارلی چاپلین می گوید:شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی اما حال که به آن دعوت شده ای زیبا برقص !
تولدت مبارک عزیزم صد سال باعزت داشته باشی

رعنا دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:57

تولدت میبارک دوست عزیز

ندا دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:56

چه لطیف است حس آغلزی دوباره
و چه عجیب است روز ابتدای بودن
و چه اندازه شیرین است امروز ، روزی که آغاز شدی

(تولدت مبارک عزیزم)

خواهر خوبم ندا ممنونم
مرسی که همیشه یادت میمونه

آلما سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 http://ghamabad.blogsky.com

تولدت مبارک خانومی
مرسی اومدی.امیدوارم به هر چی که دوست داری برسی

مرسی
خواهش می کنم
لطف کردین اومدین

معین سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:27 http://rayanetasvirmatin.blogsky.com/

و آسمان آبی شد

شبهای قشنگ مهر مهتابی شد

پروانه پس از تولدت زیبایت

تا آخر عمر غرق بی تابی شد

سلام تولد شما تولد خوبیهاست تولد عشقه معذرت میخوام دیر اومدم ولی صمیمانه تولدتونو تبریک میگم امیدوارم تمام لحظات زندگی به کام وسر شاراز موفقیت وسلامتی وشادی برایتان باشد

سلام
شما به من خیلی لطف دارین
صمیمانه ازتون تشکر میکنم
بی نهایت خوشحالم کردین

رعنا سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:06 http://sedayekhamushi.blogsky.com

تولدت مبارک خانومی
امیدوارم بهترین ها رو تجربه کنی
ببخشید من زیاد وقت نمی کنم وب گردی کنم از تاخیرم معذرت میخوام خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم شما رو با همین عنوان قشنگتون لینک میکنم اگر موافق باشید
به امید روزهای خوب با هم بودن...

سلام رعنا جون ممنونم که به من سر زدین
خوشحال شدم
منم شما رو لینک کردم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم

طینی پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:52

تولدت مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک سحر جونم.... بهترین ها رو برات آرزو می کنم.... البته با تاخیر

سلام عزیزم
مرسی که اومدین
ممنونم ازت و موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد