چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

سلام به همه ی دوستان عزیزم  

 فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله  

حسین(ع) را  تسلیت میگم و از همگی التماس دعا دارم از  

 همتون صمیمانه تشکر می کنم به خاطر اینکه افتخار 

 دادین و به وبلاگ این حقیر اومدین و تولدمو تبریک گفتین و 

 البته یه  معذرت  خواهی حسابی بدهکارم به عزیزانی که  

نتونستم به  نظراتشون پاسخ بدم امیدوارم منو ببخشن. 

خوشحال میشم بازم پذیرای حضور گرمتون باشم . 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شبگرد ناآشنا جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:11 http://3miramis.blogsky.com

درود
ایام محرم را من هم به شما تسلیت می گم
دعا هم می کنیم البته اگه خدا به بنده هایی مثل ما هم نگاه کند
التماس دعا

درود بر شما منم متقابلا به شما تسلیت میگم
اختیار دارین مطمین باشید خدا تمام بنده هاشو دوست داره
ممنون که اومدین

مهدی جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:32 http://irangold.blogsky.com

سلام سحر خانوم
از طرفی فرا رسیدن ایام محرم رو بهتون تسلیت میگم امیدوارم از این ایام استفاده کافی ببرید از طرفی تولدتون بهتون تبریک میگم امیدوارم در ژناه حق همیشه سلامت و موفق باشید وقت داشتید به من هم سری بزنید
ممنون

سلام
ممنونم که به من سرزدین و متشکرم به خاطر تبریک و تسلیت
منم حتما به شما سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد