چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

به مناسبت روز پدر

مثل یک صاعقه بود   

خشم چشمان قشنگت بابا 

وقتی از دور به من خیره شدی  

و من از طرز نگاهت خواندم 

                       که ز من رنجیدی 

                        که زمن رنجیدی 

 

مهر تو بابا جان  

مثل یک خوشه ی سبز  

به من آموخته شادابی را 

سایه ی رهگذر یک غم کوچک حتی  

روی بام دل تو 

بار سنگین غمی جانکاه است 

روی بام دل من 

 

من نهالی هستم خرد و کوچک ، نازک 

که شمیم نفس خوب تو هر روز مرا مثل گل می شکفد 

                                               مثل گل می شکفد 

 

من نهالی هستم خرد و کوچک ، نازک  

تشنه ی قطره ای از شوق نسیم 

 

من نهالی هستم خرد و کوچک ، نازک 

تشنه ی قطره ای از آینه ی خوب نگاهت 

 

 

                         <<بابا>> 

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:13 http://paeizerangparide.blogsky.com

روز پدر بر همه ی پدران سبز سرزمینم مبارک

پونه پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:14 http://jojo-bijor.mihanblog.com

روز پدر به همه ی باباهایی که صورتشون رو با سیلی سرخ نگه میدارند مبارک

سلام خسته نباشین من هم به نوبه خود این روز رو به تمام پدران تبریک میگم و دست گل شما هم درد نکنه امیدوارم همیشه سلامت باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد