چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

مردنم را ببین و بعد برو

مردنم را ببین و بعد برو 

من کیم؟ آن شکسته  رفته ز یاد 

 

تک درختی که برگ و بارش نیست 

پای در گل ، اسیر طوفان ها 

  

ورقی پاره از  کتاب زمان

قصه ای نا تمام و تلخ آغاز 

 

اشک سردی چکیده بر سر خاک 

نغمه هایی شکسته در دل ساز 

  

تو که بودی؟ همه بهار ، بهار 

در نگاهت شراب هستی سوز 

 

از کجا آمدی ؟ که چشم تو شد 

در شب قلب من ، طلیعه ی روز 

  

در رگت خون زندگی جاری 

تنت از شوق و آرزو لبریز 

  

تو طلوع و من آن غروب سیاه  

تو سرا پا شکوفه من پاییز  

 

راستی را شنیده بودی هیچ 

شوره زاری که گل در آن رویید؟

 

یا ز شب های تیره آخر ماه 

دلی افسرده روشنی جوید؟ 

 

تو که بودی ؟ که شوره زار دلم  

با تو سرشار برف و باران شد   

کاسه ی خشک چشمهایم باز 

تازه شد رشک چشمه ساران شد 

 

سبز گشتم ز نو جوانه زدم 

 باتو گل کردم و بهار شدم 

  

هر رگم جوی خون هستی شد 

 پر شدم ، پر ز انتظار شدم 

  

وای بر من ، چرا ندانستم 

به وفای گل اعتباری نیست 

  

شاخه ای را نچیده می بینم 

در کفم غیر نیش خاری نیست 

  

راستی را چنان نسیم سحر 

 تو گذشتی چه ساده زآنچه که بود 

 

 

من به جا مانده یکه و تنها 

میگریزم دگر ز بود و نبود 

  

بی من آری تو خفته ای آرام 

گر چه من لحظه ای نیاسودم 

 

چه کنم رسم عاشقی این است 

چشم من کور عاشقت بودم 

  

بعد از این می گریزم از هستی 

به جهان نیز دل نمی بندم 

  

ای همه شادمانی ام از تو 

بی تو هرگز دگر نمی خندم  

 

 

آه اینک تو ای رطیل سیاه 

وقت رفتن کنار خانه بمان  

 

تا ببینی چگونه میمیرم 

لحظه ای هم به این بهانه بمان 

  

صبر کن ، صبر کن ز باغ دلم 

گل شادی بچین و بعد برو 

  

ای که زهر تو سوخت جانم را 

مردنم را ببین و بعد برو  

 

                                    هما میر افشار

 

نظرات 4 + ارسال نظر
معین(برای زنده بودن دلیل آخرینم باش سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 http://www.rayanmatin1.co.cc/

سلام خسته نباشین مرسی خبرم کردین خیلی زیبا بود واقعا لذت بردم امیدوارم همیشه موفق باشین

سلام ممنون که اومدی . پیشکش

جواد چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 22:40 http://www.afsooos.mihanblog.com

سلام دوست عزیز، دو تا آپ جدید گذاشتم بدو بیا که منتظرتون هستم فقط حتما واسه هر کدوم از مطالب نظرتون رو بدید واسم خیلی مهمه. ممنونم

در ضمن همه شما عزیزان در وبلاگم لینک شدید اگر احیانا کسی فراموش کرده منو بلینکه همین الان منو با اسم افسوس(شایان) لینک کنه. ممنون .
فراموش نشه که روی گزینه وبلاگ برتر ژایین وبلاگم هم کلیک کنید. فدای شما عزیز

سلام بله حتما میام

جواد شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 http://www.afsooos.mihanblog.com

من از استان چهارمحال و بختیاری شهر بروجن هستم.

زنده باشید

جواد یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:33 http://www.afsooos.mihanblog.com

سلام ممنون که سر زدی،چند جمله نوشتم لازم به توضیح نیست خودشون گویای همه چیزه.

**خواهش میکنم : بی حوصلگی هایم را ببخش ، بداخلاقی هایم را فراموش کن ، بی اعتنایی هایم را جدی نگیر ، در عوض من هم تورا می بخشم که مسبب همه ی اینهایی
**خیلی از یخ کردن های ما از سرما نیست…..لحن بعضی ها زمستونیه……
**کاش بودی تا من نیز چیزی برای از دست دادن داشتم…
**خسته ام از لبخند اجباری / خسته از حرفهای تکراری
خسته ام از آدمهای تکراری / خسته از محبت های خالی

**وقتی عشقت تنهات گذاشت … نگران خودت نباش که بدون اون چی کار کنی،شرمنده ی دلت باش که بهت اعتماد کرد !
**چنان دل کندم از دنیا که شکلم شکل تنهایی ببین مرگ مرا در من که مرگ من تماشایی است مرا در اوج می خواستی تماشا کن ...... تماشا کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد