چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

خدایا 

من در کلبه ی فقیرانه ی خود  چیزی دارم  

 

که تو در عرش کبریایی خود نداری 

 

من چون تویی دارم 

 

و تو چون خود نداری. 

 

         امام سجاد(ع)

نظرات 3 + ارسال نظر
جواد یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:37 http://www.afsooos.mihanblog.com

سلام سحر جان سخن زیبایی بود ممنو که خبرم کردی.

**عاشق هرکس شدم او شد نصیب دیگری
دل به هرکس دادم او هم زد به قلبم خنجری
من سخاوت دیده ام دل را به هر کس می دهم
شرم دارم پس بگیرم آنچه را بخشیده ام


**او رفت و من در حسرت نگاهی پر راز ماندم
ماندم تا بیاید و پاسخ دهد چرا چرا تنهایم گذاشت
در حسرت پرسیدن این سوال هم مانده ام
دیدن تو گرچه از دور واسه من یه جور امیدِ
یه چیزی مثل یه جادو که بهم رهایی می ده
این مهمه که می دونم واسه من چقدرعزیزی
من که جام عشق و دادم چه بنوشی چه بریزی

سلام ممنون از حضورتون

میثم یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:49 http://www.tabasomeasali.mihanblog.com

سلام دوست عزیز وب زیبا و مطالب جالبی و خواندنی دارید .وبلاگ تازه تاسیس تبسم عسلی با اولین آپ خود منتظر حضور پر مهرتون هست.لطفا نظر یادت نره اگه با تبادل لینک موافقید منو با اسم تبسم عسلی بلینک و خبر بده با چه اسمی شما رو لینک کنم.ممنون از لطفتون.

سلام .حتما میام و لینک شدید

رعنا یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:36 http://sedayekhamush.blogsky.com

داشتنش جبران همه نداشتن هایم است.
مثل همیشه انتخاب زیبایی بود

خوشحال شدم اومدین رعنا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد