چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

مرا ببوس

مرا ببوس ، مرا ببوس 

 برای آخرین بار، تو را خدا نگهدار که می روم به سوی سرنوشت 

 بهار ما گذشته، گذشته ها گذشته، منم به جستجوی سرنوشت 

 در میان توفان هم پیمان با قایقران ها  

گذشته از جان باید بگذشت از توفان ها  

به نیمه شب ها دارم با یارم پیمان ها 

 که بر فروزم آتش ها در کوهستان ها 

 شب سیه سفر کنم، ز تیره ره گذر کنم 

 نگرتو ای گل من، سرشک غم بدامن، برای من میفکن  

دختر زیبا امشب بر تو مهمانم، در پیش تو می مانم، تا سر بگذاری بر سر من  

دختر زیبا از برق نگاه تو، اشگ بی گناه تو، روشن گردد یک امشب من 

 ستاره مرد سپیده دم، به رسم یک اشاره، نهاده دیده برهم، 

 میان پرنیان غنوده بود. 

 در آخرین نگاهش نگاه بی گناهش، سرود واپسین سروده بود.  

بین که من از این پس دل در راه دیگر دارم. 

 به راه دیگر شوری دیگر در سر دارم 

 به صبح روشن باید از آن دل بردارم،  

که عهد خونین با   

صبحی روشن تر دارم... ها 

 مراببوس 

 این بوسه وداع  

بوی خون می دهد. 

 

        

نظرات 4 + ارسال نظر
افسانه سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:55 http://gtale.blogsky.com

سلام سحر جون
خبر دهید به صیاد که ما رفتیم
به فکر صید دگر باشد وشکار دگر

رعنا جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 http://sedayekhamush.blogsky.com

سلام بانو
چه انتخاب زیبایی!
(بوسه وداع! چه لذت غمناکی.............


لحظه هایت آرام خانومی

nabil یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:02 http://europa-persia.blogsky.com/


چــرا آدمـــا نمیـــدونن بعضــــــــی وقتهــــا خـــــداحافـــــظ یعنـــــــی : " نــــذار برم "

یعنـــــــی بــرم گــــردون، سفــــت بغلـــــم کـــن، ســـــرمو بچــسبـــون به سینــــه ت و
بگــــــو :
"خدافــــظ و زهــــر مـــار، بیخــــــود کــــردی میگی خدافـــــظ مگـــــه میـــذارم بــــری؟!! مــــــگه الکیــــــــه!!!!"
چــــــــرا نمیـــــفهمـــــن نمیخــــــــوای بری؟!!! چـــــــــرا میـــــــذارن بــــری؟!

گمشده جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:25 http://injatanha.blogfa.com

سلام گلم
وبلاگ قشنگی داری
استفاده کردم
به منم سر بزن
خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد