چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

دعا

‎"دوستان عزیز از هر دین و آیین و نژادی که هستید به هر شکلی که می تونید یک


جوون 31 ساله به دعا و انرژی مثبت همتون نیاز داره... کبدش رو از دست داده و


بدنش باید مقاومت کنه و طاقت بیاره که کبد از یک بیمار مرگ مغزی بهش برسه .


اسم بیمار محمدرضا هست اگه خواستید انرژی مثبت بدید.. ضمن آرزوی


سلامتی واسه همه مریضا ممنون میشم منتشر کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
امیرمحمد شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:45 http://ehsaseman.blogsky.com/

سلام من هرشبی که یادم نره برای محمدرضا دعا میکنم میخاستم ببینم خوب شده یا نه.
من دلم روشنه محمد رضا خوب میشه یا شده سحرجان
وای خدا از موقعی که اینو خوندم دیوونه شدم کاش میتونستم کاری دیگه هم براش انجام بدم.

دست شما درد نکه ۰آقای امیر محمد منم خودم هیچ خبری از ایشون ندارم توی وبلاگ یکی از دوستانم دیدم خواستم کاری کرده باشم .ممنون از دعاهاتون .امیدوارم هر چه زورتر بهبود پیدا کنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد