چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

نیا باران...

نیا باران زمین جای قشنگی نیست.  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
یک احمق ساده یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 13:42 http://vaghea.blogsky.com

سلام
.
سلام دوست من
.
من هفت ماه که وبلاگ دارم و الان به فکر دوست پیدا کردن افتادم
.
به من سر بزن

یک احمق ساده دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 http://vaghea.blogsky.com

سلام
.
من هر اسمی که عشقت کشید لینک کن
.
من تو رو به هر اسمی که عشقم کشید.
.
اگه دوست نداری بگو تا به اسمی که دوست داری لینکت کنم.
.
قربانت
.
yas

شما که وبلاگتونو کلا حذف کردین گویا با خودتون درگیرین!!!!

شکیبا ورمه زیاری سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:12

سلام به سحر خانوم گل.به نظر میاد که دختر لطیف و با احساسی باشی منم لطافتت رو خیلی دوست دارم.یه سوال میشه بگی چرا فکر میکنی زمین زیبا نیست؟از نظر من هیچ چیزی که خدا افریده زشت نیست این ما انسان ها هستیم که با یکرنگ نبودنمون کل دنیا رو زشت کردیم.

سلام عزیزم مرسی که به وبلاگم اومدین.گلم خوبه که خودتونم میگین که ما انسانها با کارامون زمین رو زشت کردیم پس زمین جای قشنگی نیست با وجود این بدی ها.
امیدوارم بازم شاهد حضور سبزتون باشم.موید باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد