چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

۸ آذر (برد ایران مقابل استرالیا)

۸ آذر هر سال برای من و حتما خیلیهای دیگه یادآور یه خاطره ی شیرینه... برد ایران مقابل استرالیا.... یادمه اون روز امتحان زبان داشتیم و من از اونجایی که خیلی فوتبالی بودم همه ی فکر و ذکرم  به اون بازی بود. یکی از دوستان که با هم خیلی صمیمی بودیم یواشکی بهم گزارش لحظه به لحظه میداد البته از طریق دختر بابای مدرسه که خونشون گوشه ی مدرسه بود. وقتی فهمیدم ۲ کل خوردیم دیگه به کل ناامید شدم و کلی به هم ریختم ولی اخر بازی  و بعد از برد باورنکردنی ایران انگار تو هوا بودم.هر چند من موفق نشدم اون بازی رو به صورت مستقیم ببینم ولی بهترین خاطره ایه که از فوتبال دارم واقعا چسبید. 

 

الان بعد از گذشت ۱۴ سال از اون روز هنوز حس و حالش برام یه ذره هم کم رنگ نشده .و هر سال تمام خاطرات اون روز  مثل فیلم از جلو چشمم عبور میکنه واقعا یادش بخیر    

 

این پستو تقدیم می کنم به فاطمه همون دختری که برام گزارش لحظه به لحظه می اورد و بعدها زن داییم شد! 

نظرات 2 + ارسال نظر
nabil جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 http://europa-persia.blogsky.com/

on roz ro hich vght yadam nemire man 13 sale bodam , ajab donyayi dashtm vase khodam por az sadegi va zibai ... hamaro ye andaze dost dashtam va ........
hame dore tv jam shode bodand man to hayate khone neshaste bodam kheily narahat bodam ke ir bakht va .... vali ye dafe sedaye hame boland shod yadesh bekehr babam hamishe migoft ina che halo hoseleyi darand 20 nafar adam donbale top midovand ke chi :D bad didam seday babam az hame bolantar bod ke dad mizad migoft horaaaaaa :D vaght ibodo omadam dakhlee otagh didam tasvire khodadado neshon mide ke dare midove va khoshhali mikone ..... yadesh beekher che zod gozasht .... ( manam on roz madrasaro 2 dare karde bodam ) :D

سلام دوست من
من فکر می کنم روز ۸ آذر یکی از فراموش نشدنی ترسن روزهایی ما ایرانیهاست.واقعا لذت بخش بود ههههههییییییی یادش بخیر

اشک دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 22:24 http://tashkan.blogsky.com/

قبول داری اون موقع مردم خیلی شادتر بودن...

دبستانمونو تعطیل کرده بودن و تلویزیون گذاشته بودن و فوتبال دیدیم ... یادش به خیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد