چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

تولدت مبارک نرگس عزیزم

 هر سال ۲۰ آذر یادآور تولد ۲۰ ترین دختر دنیاست .هر چند می دونم اینجا رو نمی خونی ولی دوست داشتم امسال اینجا بهت تبریک بگم به جبران این چند سال که ندیدمت۱۲ بار تولدت مبارک. 

  

عزیزم یه وقت فکر نکنی فراموشت کردما. با اینکه ۱۲ ساله ندیدمت اما همیشه و در همه حال به یادت هستم  هر سال ۲۰ آذر توی ذهنم بهت تبریک میگم و بهترین هارو برات آرزو می کنم .همیشه یاد روزهای به یاد ماندنی که توی مدرسه با هم داشتیم همراهمه. راستی برد تیم محبوبمونم بهت تبریک میگم میدونم که چقدر خوشحال شدی راستی ۱۷ آذر که هنوز یادته؟ می دونی که چه روزیه؟ آره اونم بهت تبریک میگم.  

  اوقات خوش آن بود که با دوست به سر شد...... باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود 

عزیز دلم تولدت هزاران بار مبارک و خیلی دوست دارم

نظرات 4 + ارسال نظر
افسانه شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:22 http://gtale.blogsky.com

سلام سحر جون
منم تبریک فراوان می گم
انشاالله مبارک باشه

سلام افسانه ی عزیزم مرسی دوست من

معین شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:39

سلام خوبی عزیز میدونم خیلی وقته بهتون سر نزدم که امیدوارم کوتاهی بنده را بپذیرین عزیز وبلاگم کلا مسدود شده

میخوام به زودی یه وبلاگ دیگه درست کنم و به کمک شما همم نیاز دارم امیدوارم همیشه موفق باشین راستی من همم تولد دوستتونو تبریک میگم

به به سلام معین جان خوبی کلی غافلگیرم کردی .خیلی خوشحالم کردین با کامنتتون
امیدوارم تو وبلاگ جدید هم موفق باشین

اشک دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 22:23 http://tashkan.blogsky.com/

به قول شاعر :
از آن زمان که زمان ، بر تحرک ایستاده است
زمانه با تو مرا دست ِ دوستی داده است...

نرگس جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:32 http://www.soobasa-love123.blogfa.com

سلام سحر خانم وبتون عالیه
شما چ دوست مهربونی هستید
کاشکی ما هم از این دوستای خوب داشتیم
ب منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد