چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

دلتنگی

می گویند دلتنگ نباشم!!!!!!!!!!  خدای من..... 

 

انگار به آب می گویند خیس نباش....

نظرات 4 + ارسال نظر
افسانه چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:24

سلام سحر جان
شما آپ کردید؟

آخه مگه میشه دلتنگ نشد؟
ئاتنکی جزءلاینفک انسانه

افسانه چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:25

سلام سحر جان

اون کامنت بالایی من اشتباه تایپی داشت

شما آپ کردید؟

آخه مگه میشه دلتنگ نشد؟
دلتنکی جزءلاینفک انسانه

ماهی سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 http://mahigir.blogsky.com/

گاه دلتنگ می شوم !

دلتنگ تر از همه دلتنگی ها !

گوشه ای می نشینم و حسرت ها را میشمارم !

و باختن ها و صدای شکستن را !

نمی دانم من کدامین امید را نا امید کردم !

و کدام خواهش را نشنیدم !

و به کدام دلتنگی خندیدم !

که چنین دلتنگم !

کرانه پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 http://www.bikaraanemehr.blogsky.com

دلتنگی مثل آتش زیر خاکستر است
فکر می کنی تمام شده
اما به یک باره همه ات را به آتش می کشد
واست آرزوی صبر دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد