چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

از بهار ....

از بهار تقویم می ماند 

از من استخوان هایی که  

روزی تو را دوست داشتند. 

نظرات 2 + ارسال نظر
افسانه سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:57 http://gtale.blogsky.com/

سلام سحر جون

پاییز رفتنت دفتر کهنه ی خاطراتم را ورق زد
رسیدم به پایان برگ دوستت دارم هایت

لالایی جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:42 http://www.lalaey.blogsky.com

جل الخالق بابا این قد نگرانی فایده نداره . همه متن هات غمناکه. واسه کی واسه چی واسه این که یکی رو دوست داریم و اون ما رو دوست نداره . سعی کن دنبال کسی باشی که درکت کنه نه اینکه نمک به زحمت بپاشه .من مث تو بودم یکم خودمو سر گرم کردم الان حالم بهتره . عشق بد چیزی هستش انسان رو از داخل میسوزونه . عشق یک طرفه انسان رو نا بود میکنه, قصه نخور . بهش فک نکن خودت رو با سرگرمی و در کنار خونواده بودن سرگرم کن نه افکار بیهوده

سلام دوست عزیز .ممنون از تشریف فرماییتون.ولی کلا بر عکس متوجه شدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد